01 stycznia 2015

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!

Trochę późno, ale co tam... Do której nie spaliście? Ja do 3 albo później :D Ale ze mnie kozak :P Hue hue... Lubie grać w simsy, wiecie? Od nie dawna mam 4 i jest bajecznie... Ale na temat... 
Życzę wam, dobrego roku, żeby wszyscy natrętni znajomi się odczepili, żebyście mieli CIEKAWY i FAJNY rok 2015!!! Lubie oglądać fajerwerki ^^ Są SUUUUPER ale jakoś mi tak smutno... W 2014 działo się tyle fajnych rzeczy... Ah... Ale zaczynamy wszystko od nowa! No może nie wszystko ale ja postaram się nauczyć trochę Siaty, bo idzie mi beznadziejnie, :( Boje się W-Fu, że ludzie zaczną się na mnie drzeć, bo nie umiem!  D:

PISAĆKOMENTARZEE! Plosee, to dla mnie ważne, to znak że ktoś to czyta... ale trudno, jak nie czytają to nie czytają! :DD

TO PA, FAJNIE BY BYŁO WKLEIĆ JAKIŚ LINK ZDJĘCIE, ALE NIE WIEM... A W SUMIE...

Śnieżek... lubie go <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz