09 stycznia 2015

Coś, z niczym Styl pisania na blogu :|

Wczoraj przyszła mi ochota na  pisanie posta, ale musiałam dać bratu kompa... :(( Miałam akurat taki świetny depresyjny nastrój hehe, ale nie mogłam nic napisać!!! Błe...

Zdałam sobie sprawę z tego, że to wszystko na tym blogu nie wygląda tak jak ja bym chciała :( Pokazuje się od tej mojej głupiej strony, od strony walniętej -.- A chciałabym żeby to... inaczej wyglądało. Na przykład samo to że piszę wszystko bez sensu! Nie mam tego daru mówcy! Ewidentnie nie umiem czasem wypowiedzieć zdania np. wiele trudności mam z powiedzeniem "już jest" Bo mylę słowa itd. Ale nigdy nie chodziłam do logopedy.  Ale wracam do tematu!
Piszę nie do końca tak jak bym chciała, chciałabym pisać... inaczej. No ale... najwyraźniej nie mam do tego głowy. Trudno, będę pisać tego bloga, bo mogę wywalić swoje myśli... ;)

Ale co tam u mnie? No wreszcie mam drzwi! Jej! Super :) (TAK WCZEŚNIEJ NIE MIAŁAM DRZWI -.-)

Tak w ogóle nie chce mi się już siedzieć przed tym kompem.

PIĄTEK! LUBIE PIĄTEK :))

Sala samobójców... LUUUBIE TO! (Nie nie lubie tego filmu bo ten chlopak niby jest "słooodki" NIE)

Powklejam coś z bestów chyba, no bo co innego? Hyy? Tsaa... Lubie besty i lubie cytaty znanych ludzi, zwłaszcza te głębokie :)



Taa... Głupia jestem... Tylko oglądam besty... ale co? Wkręciłam się :P

To paa... :D

P.S To linki do fajnych stron i blogów któree poleeecam :

Zuzanna Borucka (banshee)
TSR - gadżety do simsów (fryzury, make-up itp)
BESTY :)
BzdurnyKarton (YT)

Dobra to na tyle :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz