03 stycznia 2015

Czy ja jestem dziwna?

Cześć, nie było mnie chyba 3 dni, ale nie miałam ochoty pisać jakoś tak... Dziwnie... Całymi dnami pyliłam w simsy i, e tam...

Ogólnie, to ludzie mówią mi "ty to jednak jesteś walnięta" A ja jakoś nie czuję się walnięta, Może to właśnie na tym polega "Walniętość" Dziwak ze mnie chyba, bo mam napady śmiechu, uśmiecham się jak seryjny morderca i nie lubię dyskotek -.- Do tego jestem niska :( Nie chodzi o to, że mam jakieś kompleksy, bo przez to (np) jestem brzydka, mnie wkurzają rówieśnicy, którzy mówią, że wyglądam jakbym chodziła do 1 klasy, nawet nie przyjdzie im do głowy że może jestem chora. (Nie jestem :D)
   Denerwuje mnie rzeczywistość, najchętniej w ogóle nie miałabym tych "przyjaciół" ale zaraz będą mnie oczerniać i ludzie których lubię przestaną się ze mną zadawać :| Po prostu zacznę się oddalać od ludzi :\

No nic... Ja zawszę się rozpisuje i rozgaduje :( DLACZEEEEGO?!  ŁEEEEE... Idę do szkoły za 4 dni :( BŁEEE... Będą ciekawsze posty pewnie, bo zawszę po szkolę muszę się wygadać... tylko komu? No właśnie, i po to mam blog ^.^


Tak to przeważnie wygląda :(

Może będę wklejać zdjęcia zrobione przeze mnie, ale jeszcze się zastanowię :))

To pa!

P.S Trzymam kciuki jak też trafiliście do takiej klatki jak ja :\ ( Tak, wiem jestem słaba głupia i beznadziejna, że nie powiem im "walcie sie")



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz