10 stycznia 2015

Pseudo fani, nie lubie ich :\\\

Pada deszcz... jest ponuro...

Taa... próbowałam napisać "wiersz" :\ Moje pisanie nawet nie stoi obok czegoś tak pięknego jak Wiersz :( Piszę sobie książkę, stwierdzam, że to przyjemne. Nie mam zamiaru jej publikować, po prostu JEST, nie stresuje  się że nikt jej nie przeczyta, albo że ktoś mnie wyśmieje... TCHÓRZ.

   W każdym bądź razie, chciałabym napisać o czymś co mnie tak WKURZA, że mam ochotę się śmiać i płakać jednocześnie, a więc "PSEUDO FANI" -.- Ludzieee... Serio? Powiedzmy, że ktoś mówi że nie słucha... hmm.... AC/DC, bo "nie podobają im się ich kawałki" (tak na serio to nie podoba im się ich wygląd) i raz słuchają jednego kawałka i są wniebowzięci, już są NAJWIĘKSZYMI FANAMI i kupują 100.000.000.000 koszulek, plakatów i innych pierdół.
Och, może wystarczyło tylko posłuchać ich, a nie oceniać po wyglądzie -.- AAAAAAAAAAAA!!!!
Mam taką sytuację z koleżanką w szkole, czasem mam ochotę ją zamordować! OCH JUŻ JEST TAKĄ FANKĄ!!!!!!!
                                         (Medal dla ludzi którzy coś zrozumieli ;) )

Myślę że dość wyraziłam już moje zdanie na temat tego o czym pisałam :)



Obrazkiiii, lubię TUMBLR ! GIF Z HP! <33

To papatki :)


3 komentarze:

  1. Jeśli lubisz pisać i sprawia Ci to przyjemność pisz - dla siebie, nie dla innych. Bo to Tobie ma się to podobać :3 a "pseudo fani" są tak samo denerwujący jak osoby wyrzekające się tego co naprawdę lubią, też mnie to wkurza xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany... Dziękiiii za ten komentarz, serio wiele dla mnie znaczy, bo to pierwszy na moim jakimkolwiek blogu! Dzięki :*

      Usuń
    2. Nie ma za co! Będę tu zaglądać częściej :3

      Usuń